vendredi 3 mai 2013

Tri Martolod

Tri Martolod (1972)

 Tri martelod Yaouank
tra la la la digatra
Tri martelod Yaouank
o vonet a veajin

O vonet a veajin ge
o vonet a veajin
Gant'n avel bet kase
tra la la la digatra
Gant'n avel bet kaset
betek an Douar-Nevez

Betek an Douar-Nevez ge
betek an Douar-Nevez
E-kichen Meilh-ar-Wern
tra la la la digatra
E kichen Meilh-ar-Wern
o deus mouilhet o eoriou

O deus mouilhet o eoriou ge
o deus mouilhet o eoriou
Hag e-barzh a Veilh-se
tra la la la digatra
Hag e barzh a Veilh-se
e oa ur servijourez

E oa ur servijourez ge
e oa ur servijourez
Hag e c'houlenn ganin
tra la la la digatra
Hag e c'houlenn ganin
pelec'h hor graet konesans

Pelec'h hor graet konesans ge
pelec'h hor graet konesans
E Naoned er marc'had
tra la la la digatra
E Naoned er marc'had hor
boa choazet ur walenn


Après Manau et sa "Tribu de Dana" hier , il est temps de laisser la place à Alan Stivell et "Tri Martolod" (dont le groupe de rap celtique Manau s'est inspiré pour son titre le plus célèbre). 
Compositeur et virtuose de la harpe celtique Alan Stivell a été dans les années 70, l'un des grands artisans de la renaissance du folklore breton. Un folklore qu'il a enrichi des climats alors nouveaux du rock progressif. Un album illustre cette démarche: "A l'Olympia" qui comme son nom l'indique à été enregistré dans la salle mythique de ce music-hall parisien (le 28 février 1972. Alan Stivell puisait aux sources de la tradition pour définir l'avenir de la musique bretonne. A cet égard, "Tri Martolod" sonnait comme un véritable manifeste. 



 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire